ALGEMEEN

Hebben alle producten een keurmerk?

Nee, niet alle producten hebben een keurmerk. Door te kijken naar de ingrediënten valt ook te bepalen of het product in het assortiment komt of niet. Wij vinden het vooral ook leuk om onbekende merken aan te bieden, die ook goed zijn, maar niet herkenbaar zijn aan een keurmerk. En de merken die wel een keurmerk hebben, hebben vaak één of meerdere onderstaande afbeeldingen.

Zijn alle producten 100% natuurlijk?

Nee, dit is ook niet mogelijk.
En Secrets by Nature zal ook nooit beweren dat alle producten die verkocht worden 100% natuurlijk zijn. Bij vele producten zal er bij staan hoeveel procent natuurlijk ze zijn. De meeste producten zijn dan ook tussen de 70% en 100% natuurlijk.

Zijn alle producten dierproefvrij?

Ja, hier wordt zeker naar gestreefd. Soms zijn er wel twijfels, omdat het niet altijd zeker is of een merk echt in China verkocht wordt of niet.
Komen wij erachter dat een merk niet volledig dierproefvrij is dan willen wij dit in principe niet meer voeren. Vooral met cosmetica is dit erg belangrijk.

Wat is het verschil tussen vegetarisch en vegan?

Producten met bijenwas of wolvet zullen geschikt zijn voor vegetariërs. Producten die vrij zijn van dierlijke ingrediënten vallen onder vegan (veganistisch). Uiteraard zijn beide varianten 100% dierproefvrij!

Zijn er ook kortingscodes of andere acties?

Ja, er zijn ook actiecodes die wij weggeven. Deze worden weggegeven via nieuwsbrieven, de website zelf en Social Media. De actiecodes zijn verschillend en hebben ook maar een beperkte geldigheidsduur. Je kunt de actiecode inleveren in het vak “Actiecode” in je winkelmandje. Je komt in je winkelmandje door de knop “Winkelmandje” aan te klikken. Vele codes kunnen maar 1x gebruikt worden. Wil het niet lukken? Neem dan even contact op.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, de productprijzen die op de website staan zijn inclusief 21% BTW. Ook de verzendkosten zijn inclusief BTW aangegeven.

BETALEN & VERZENDEN

Welke betaalmethodes zijn er?

Je kunt het snelst en gemakkelijkst betalen met iDEAL. Maar je kunt ook gebruik maken van PayPal, Overboeking en AfterPay. Bij overboeking wachten wij wel tot wij het geld hebben voor de bestelling verstuurd wordt. Wordt er binnen 14 dagen met overboeking niet betaald en er wordt niet gereageerd op de e-mail die wij sturen, dan annuleren wij de bestelling.

Hoe betaal ik met AfterPay?

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor www.secretsbynature.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat.

Je kunt bij www.secretsbynature.nl achteraf betalen tot een bedrag van €100 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €200. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja! Je kunt de producten bij ons ook afhalen, maar dan alleen op afspraak. Bij de bestelling geef je aan dat je wilt afhalen op afspraak, je betaald direct online en daarna kun je een e-mail van ons verwachten waarin wij vragen wanneer je het op wilt komen halen. Het is niet mogelijk zomaar even langs te komen, vandaar dat het op afspraak moet.

Wil je liever contant (gepast) of met pin betalen en ophalen? Dat is ook mogelijk. Stuur dan direct een e-mail naar info (@) secretsbynature.nl of bel 0235636112.

Product in nabestelling: wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij hanteren een kleine voorraad, dus daardoor kan het voorkomen dat iets besteld kan worden maar niet op voorraad is. Wij sturen dan zo snel mogelijk een e-mail met deze mededeling en bestellen wij het snel bij onze leverancier.

De levering kan mits op voorraad bij de leverancier +/- 3 werkdagen duren.

Leveranciers waarvan wij weten dat het heel lang kan duren voor een product er is zal het product “Niet op voorraad” gezet worden.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland €4,95 en vanaf €50 GRATIS.
Verzendkosten voor België zijn €8,95 en vanaf €100 GRATIS.

Woon je in een ander Europees land? >> Check dan hier de verzendkosten. <<

Wanneer wordt er geleverd?

Bij iDEAL, PayPal en met AfterPay wordt er, mits de producten op voorraad zijn, zo snel mogelijk verzonden.
Dan is het voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.

Bij Overboeking wordt er gewacht tot je het geld hebt overgemaakt en mits op voorraad verstuurd.

Wij nemen altijd contact op zodra producten niet op voorraad zijn en het langer duurt dan 48 uur om te leveren. Wij geven jou dan verschillende opties waaruit je kunt kiezen. Eventueel (deel) bestelling annuleren, verzenden zodra alles in één keer verzonden kan worden of de bestelling in twee keer laten verzenden..

Hoe kan ik mijn (deel) bestelling retourneren?

Je hebt als consument het recht om 14 dagen na levering de producten retour te melden en dan ook nog 14 dagen de tijd om ze terug te sturen. Wij verzoeken je om een e-mail te sturen met dat het pakket terug gestuurd wordt met informatie welke product(en). De kosten voor het retour sturen zijn voor jou (de koper).

Pakketpost is €6,95 binnen Nederland. Omdat 95% van ons assortiment verstuurd wordt met pakketpost, willen wij het ook per pakketpost terug gestuurd krijgen.

Het product kan alleen geretourneerd worden indien het in zo oorspronkelijk mogelijke staat, ongeschonden en indien mogelijk in originele verpakking retour gestuurd wordt. Het product dient dus nog verkoopbaar te zijn en als een product een verzegeling bevat mag deze niet verbroken zijn. En wij doen dit uit hygiënisch oogpunt.

Klik hier voor meer informatie en om het formulier te downloaden.

REVIEWS & KLACHTEN

Hoe wordt mijn klacht afgehandeld?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Telefoonnummer: +31 235636112 (maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00) en b.g.g +31 615555614 E-mail: info (@) secretsbynature.nl.Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je hier geen prijs op stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Secrets by Nature bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Waar kan ik mijn mening kwijt over de webshop?

Wij kunnen ons voorstellen dat je jouw mening kwijt wilt over de shop. Je mening geven over de prijzen, klantenservice, verzending en nog meer. Dit kun je doen bij Webwinkelkeur (klik hier) (je krijgt daar ook een e-mail van nadat je bestelling binnen is) of bij ReviewSpot (klik hier), en alle reacties worden getoond. Uiteraard ook negatieve reacties, mocht het zo wezen dat het negatief is zouden wij graag willen weten wat het is en hoe wij dit kunnen verbeteren. Het kan zijn dat wij eerst contact opnemen. Uiteraard zijn wij altijd te bereiken voor vragen of klachten.