Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Heel veilig en eenvoudig kun je betalen met iDeal, Overboeking, PayPal en via Klarna. iDeal is beschikbaar voor ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, KNAB, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank.

Met overboeking staat er IBAN en BIC bij betaalmogelijkheid, zodat je het geld kunt storten. Vergeet bij overschrijven nooit het bestelnummer erbij te vermelden voor een snelle verwerking.

Klarna – Achteraf Betalen

Achteraf betalen
In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden wij de volgende betaalmethode(s) aan: “Achteraf Betalen”. De betalingstermijn is 14 dagen vanaf de datum van verzending van de goederen. Je kunt bij Secrets by Nature achteraf betalen vanaf een bedrag van € 10 en tot een bedrag van € 2500. Voor de betaalmethode achteraf betalen, brengen wij geen kosten in rekening.

‘Achteraf Betalen’ is uitsluitend beschikbaar voor consumenten in:
Nederland

Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt je hier. Jouw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden alleen nog naar Nederland en België. Het overzicht hieronder geeft aan welke kosten wij in rekening brengen voor het verzenden.

Nederland:
Standaard – €4,95
Vanaf €50 – GRATIS

België
:
Standaard – €8,95
Vanaf €100 – GRATIS

Zendingen naar België zijn standaard verzekerd tegen verlies & beschadiging tot een waarde van €500!

 

 

 

 

 

 

Verzending naar andere landen
Woon je in een ander land hier bovenstaand en je wilt toch bestellen bij Secrets by Nature? Stuur dan even een e-mail: info (@) secretsbynature.nl, zodat wij iets voor je kunnen betekenen.

Hoe wordt er verzonden?
Wij versturen met brievenbuspakket en gewoon pakket. De verzendkosten blijven hetzelfde, omdat wij met brievenbus het brievenbuspakket (met T&T code) gebruiken voor de verzending.

Wanneer wordt er verzonden?
Indien je betaalt met iDeal, Paypal & Klarna dan is de levertijd van een bestelling, mits op voorraad, met ongeveer 1 – 3 werkdagen. 

Bij overboeking wordt de bestelling pas verzonden nadat het volledige bedrag op onze rekening staat. Tegenwoordig kan de verwerking al binnen 5 sec tot 24 uur plaats vinden. Daardoor kan de bestelling ook sneller verwerkt worden.

Bestellingen die op zaterdag/zondagen en feestdagen binnenkomen worden op de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden.

Als wij je betaling hebben ontvangen zullen wij jouw pakket versturen. Wij versturen je pakket met de verzendmethode die je hebt gekozen. Mocht het zo zijn dat de bestelling niet volledig is zal je erover geïnformeerd worden en kun je kiezen of je het pakket in één keer wilt laten verzenden of in delen.

Bloemen & Planten
Voor verse bloemen & planten gelden er een andere verzendwijze. Zodra wij jouw bestelling binnen krijgen sturen wij deze door naar de kwekerij waar wij mee samenwerken. Jouw bestelling wordt dan met +/- 48 uur geleverd. 

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Je kunt de producten ook bij ons afhalen, maar dan alleen op afspraak. Bij de bestelling geef je aan dat je wilt afhalen op afspraak, je kunt direct online betalen en daarna kun je een e-mail van ons verwachten waarin wij vragen wanneer je het op wilt komen halen. Het is niet mogelijk zomaar even langs te komen daarom dat het op afspraak moet. 

Verse bloemen & planten kun je je NIET bij ons afhalen, deze hebben wij niet op voorraad. 

Voorraad
Vooral kleine woonaccessoires, lifestyle en stationery producten hebben wij op voorraad. Het kan voorkomen dat je 2 pakketten zult krijgen, dit omdat je grote woonaccessoires en andere producten hebt besteld. Grote woonaccessoires zullen direct via de leverancier naar jou verzonden worden. 
Het kan voorkomen dat je toch iets besteld en bij ons niet op voorraad is, maar wel bij de leverancier. Dan proberen wij je bestelling binnen 72 uur te verzenden. Lukt dit niet? Dan zullen we contact met je opnemen. Komt een product bij een leverancier pas na 2-3 maanden weer op voorraad? Dan annuleren wij direct dat product en storten het geld direct terug, omdat dit dan veel te lang duurt. 

Annuleren & Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt zelf jouw bestelling annuleren of het door ons laten doen door een e-mail te sturen. Ook kunnen wij de bestelling annuleren als wij zien dat er met de verzendkosten en betalingswijze iets niet goed is gegaan. Wij zullen je hier ook direct over e-mailen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt als consument het recht om 14 dagen na levering de producten retour te sturen. Wij verzoeken je om een e-mail te sturen met dat het pakket terug gestuurd wordt met informatie welke product(en). De kosten voor het retour sturen zijn voor jou (de koper). Voor brievenbuspost ligt het aan het gewicht (en pakketpost is €6,95 binnen Nederland).

Het product kan alleen geretourneerd worden indien het in zo oorspronkelijk mogelijke staat, ongeschonden en indien mogelijk in originele verpakking retour gestuurd wordt. Het product dient dus nog verkoopbaar te zijn en de verzegeling mag niet verbroken zijn. En wij doen dit uit hygiënisch oogpunt.

Bloemen & Planten
Omdat het gaat om houdbare producten geldt de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen op deze producten helaas niet. Echter willen wij jou wel zo goed mogelijk helpen mocht er toch iets mis zijn met het bestelde product. Mocht je dus niet tevreden zijn om wat voor reden dan ook? Neem contact op met met ons en we zullen samen op zoek gaan naar een oplossing!

Twijfel je of je een product wilt kopen of niet? Neem dan even contact met ons op.

Retour sturen kan naar:
Secrets by Nature
Weerterbos 53
2134 HJ Hoofddorp